Klantenservice

Veelgestelde vragen & contactgegevens

Super beoordeeld
Klanten geven ons een 3,9

We accepteren de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Bancontact
  • Giropay

Ook werken wij op aanvraag met bankoverschrijvingen. Neem hiervoor contact met ons op.

We verkopen geen rolstoel of mindervalide tickets op onze website.

Alle zitplaatsen die wij verkopen binnen een één bestelling zijn altijd aangrenzend. Je kan er dus vanuit gaan dat je naast elkaar zit bij de show als je binnen één bestelling tickets koopt!

Als een evenement wordt afgelast is dat altijd vervelend. In dat geval dat krijg je bij ons altijd het volledige aankoopbedrag terug wat je hebt betaalt voor de tickets. We proberen het bedrag binnen 14 werkdagen terug te storten na de oorspronkelijke datum van het evenement.

Indien het evenement wordt verplaatst naar een latere datum ondernemen we geen actie. Vaak blijven de oorspronkelijke tickets gewoon geldig. Als er eventuele nieuwe tickets nodig zijn sturen wij die z.s.m. op.

Vragen over tickets


Omdat we het mogelijk maken om tickets aan te bieden voor exclusieve en moeilijk te verkrijgen evenementen, kopen wij tickets in en verkopen wij deze door. De prijzen die wij hanteren zijn gebaseerd op vraag & aanbod. Zo kan het zijn dat je soms iets extra's moet betalen bovenop de originele prijs.

Door middel van exclusieve voorverkopen en speciale deals met organisaties kunnen we vroegtijdig tickets verkrijgen. Zo kunnen wij direct kaarten reserveren voor onze klanten, zodat ze zonder zorgen kunt uitkijken naar het evenement!

In de meeste gevallen ontvang je de bestelde tickets binnen 48 uur na je bestelling, echter komt het soms voor dat organisator van het evenement pas de tickets vrijgeeft op een latere datum. Als dit het geval is laten wij dit tijdig weten. De exacte leverdatum staat altijd in de orderbevestiging die je na betaling ontvangt.

Al onze voorraad staat op onze website. Mis je tickets voor een evenement? Neem dan even contact met ons op, dan gaan we direct voor je op zoek!

Bij het bestellen van je tickets kan je een verzendmethode kiezen. Normaliter worden tickets als e-tickets of als mobiele tickets verzonden. Instructies hiervoor ontvang je via de e-mail.

Normalieter werken wij met vaste leveranciers zodat we de kwaliteit van onze tickets kunnen garanderen aan onze klanten. Toch komt het regelmatig voor dat wij tickets overnemen van betrouwbare klanten die zelf niet naar een concert of evenement kunnen. Op de verkoop pagina kan je opgeven welke tickets je wilt verkopen. Indien we interesse hebben in je tickets nemen we contact met je op.

GoTicketShop is een wederverkoper van tickets. Daarom kan er een andere naam op je ticket staan. De kaarten die je van ons hebt ontvangen zijn niet persoonsgebonden. Dit houdt in dat een eenieder die in het bezit is van een toegangskaart, toegang heeft tot het evenement. Het is alleen belangrijk dat de barcode op de tickets goed leesbaar is. Een uitzondering doet zich voor als de organisator expliciet vermeldt dat de tickets op naam moeten staan. Als dat het geval is nemen we contact met je op voor de correcte namen van de bezoekers.

Je kan de originele prijs van een ticket gemakkelijk zien door te klikken op de FV knop bij een advertentie. FV staat voor face-value en laat de originele prijs van een ticket zien.

Vragen over betalingen


GoTicketShop rekent geen extra servicekosten of betaalkosten bij bestellingen. Wel kan het voorkomen dat er voor specifieke tickets verzendkosten zijn.

Om alle betalingen op onze site veilig af te handelen maken bij gebruik van de payment service provider Mollie. Dit is een derde partij die voor ons de betalingen doet. Als je vragen hebt over je bestelling of betaling kan je echter niet contact opnemen met Mollie. Als je vragen hebt over je bestelling, neem dan contact met ons op.

Bij ons bestel je altijd veilig tickets zonder zorgen. We slaan zelf geen betaalgegevens op en besteden dit 100% uit aan MultiSafePay. Daarnaast is de verbinding met onze server altijd versleuteld door middel van een SSL-verbinding (het slotje bovenin).

Kom je er niet helemaal uit? Neem contact op met de klantenservice en we helpen je graag verder.

Vragen over bestellingen


Oeps, dat is niet de bedoeling! Check even je spam-folder van je mailbox. Zit de e-mail daar niet in? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Het ordernummer van je bestelling kan je vinden in de orderbevestiging, in je account of op je rekeningafschrift.

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. De tickets zijn namelijk al gereserveerd en kunnen niet worden teruggenomen.

Vragen over mijn account


Als je een account hebt op onze site kan je gemakkelijk bestellingen inzien, en eventueel je tickets downloaden als je die bent kwijtgeraakt. Natuurlijk kan je ook zonder account onze site gebruiken.

Vervelend om te horen! Volg de instructies op deze pagina. Als dat niet lukt, neem dan even contact met ons op.

Nee, je hebt geen account nodig om tickets te kunnen bestellen! Je krijgt altijd een bevestiging van je bestelling via de e-mail. Daarnaast kan je altijd na je bestelling eventueel nog een account aanmaken. Wel zo makkelijk!

  • Stuur ons een e-mail Snel reactie
    Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Stuur ons gerust een e-mail!

    info@goticketshop.nl

  • Bel ons Beperkt beschikbaar
    GoTicketShop bellen is ook mogelijk. We helpen je graag!

    (085) - 30 38 442

  • Vragen of klachten
    Vervelend om te horen! We doen graag ons best om je zo snel mogelijk te helpen. Bekijk eens onze lijst met veelgestelde vragen! Daar staan antwoorden op de meest gestelde vragen.