Klantenservice

Waarmee kunnen we jou helpen?

Altijd veilig betalen
De beste service
Geen verzend- of verwerkingskosten

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • MasterCard
  • Visa
  • PayPal

Ook werken wij op aanvraag met bankoverschrijvingen. Neem hiervoor contact met ons op.

GoTicketShop rekent geen extra kosten voor het bestellen van tickets via onze website. De prijs die bij de ticket vermeld staat, is de prijs die je uiteindelijk betaald. We rekenen dus geen betaal, verzend of verwerkingskosten!

Bij alle tickets die bij ons verkocht worden staat expliciet of de plekken naast elkaar zijn. Als dit er niet bij staat kunnen we geen garantie geven of de plekken naast elkaar zijn. Natuurlijk doen we ons uiterste best om zoveel mogelijk kaarten aan te bieden die zich naast elkaar bevinden.

Als een evenement wordt afgelast is dat altijd vervelend. In dat geval dat nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Meestal kunnen er dan twee dingen gebeuren.

Indien het evenement wordt verplaatst krijg je altijd tickets voor de nieuwe datum van het evenement.

Komt er geen volgende datum? In dat geval dat krijg je bij ons altijd het volledige aankoopbedrag terug wat je hebt betaald voor de tickets. We proberen het bedrag binnen 14 werkdagen terug te storten na het evenement.

Vragen over tickets


Omdat wij het mogelijk willen maken om tickets aan te bieden voor exclusieve en moeilijk te verkrijgen evenementen, kopen wij tickets in en verkopen wij deze door. De prijzen die wij hanteren zijn gebaseerd op vraag & aanbod. Zo kan het zijn dat je soms iets extra's moet betalen bovenop de originele prijs.

Door middel van exclusieve voorverkopen en speciale deals met organisaties kunnen wij vroegtijdig tickets verkrijgen. Zo kunnen wij direct kaarten reserveren voor onze klanten, zodat je zonder zorgen kunt aftellen tot het evenement!

Al onze voorraad staat op onze website. Mis je tickets voor een evenement? Neem dan even contact met ons op.

Vragen over mijn account


Als je een account hebt op onze site kan je gemakkelijk bestellingen inzien, en eventueel je tickets downloaden als je die bent kwijtgeraakt. Natuurlijk kan je ook zonder account onze site gebruiken.

Vervelend om te horen! Volg de instructies op deze pagina. Als dat niet lukt, neem dan even contact met ons op.

Nee, je hebt geen account nodig om tickets te kunnen bestellen! Je krijgt altijd een bevestiging van je bestelling via de e-mail. Daarnaast kan je altijd na je bestelling eventueel nog een account aanmaken. Wel zo makkelijk!

  • Vragen of klachten
    Vervelend om te horen! We doen graag ons best om je zo snel mogelijk te helpen. Stuur ons direct een mailtje en we gaan direct voor je aan de slag!
  • Stuur ons een WhatsApp bericht
    Voor snelle vragen zijn wij het best te bereiken via WhatsApp. Antwoord binnen 2 uur.

    +316 837 824 31

  • Stuur ons een bericht via Messenger
    Voor snelle vragen zijn wij ook te bereiken via Facebook Messenger. Antwoord binnen 2 uur.

    m.me/GoTicketShop.nl

  • Stuur ons een e-mailbericht
    Liever je vraag stellen via e-mail? Stuur ons gerust een bericht! Antwoord binnen 4 uur.

    info@goticketshop.nl