Klantenservice

Waarmee kunnen we jou helpen?

Altijd veilig betalen
Geen verzend- of servicekosten
De beste service

We accepteren de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • MasterCard
  • Visa

Ook werken wij op aanvraag met bankoverschrijvingen. Neem hiervoor contact met ons op.

GoTicketShop rekent geen extra kosten voor het bestellen van tickets via onze website. De prijs die bij de ticket vermeld staat, is de prijs die je uiteindelijk betaalt. We rekenen dus geen betaal, verzend of verwerkingskosten! Wel kan het voorkomen dat er bij speciale betaalmethodes extra kosten in rekening worden gebracht.

Bij alle tickets die bij ons verkocht worden staat expliciet of de plekken naast elkaar zijn. Als dit er niet bij staat kunnen we geen garantie geven of de plekken naast elkaar zijn. Natuurlijk doen we ons uiterste best om zoveel mogelijk kaarten aan te bieden die zich naast elkaar bevinden.

Als een evenement wordt afgelast is dat altijd vervelend. In dat geval dat krijg je bij ons altijd het volledige aankoopbedrag terug wat je hebt betaalt voor de tickets. We proberen het bedrag binnen 14 werkdagen terug te storten na de oorspronkelijke datum van het evenement.

Indien het evenement wordt verplaatst naar een latere datum ondernemen we geen actie. Vaak blijven de oorspronkelijke tickets gewoon geldig. Als er eventuele nieuwe tickets nodig zijn sturen wij die z.s.m. op.

Vragen over tickets


Omdat we het mogelijk maken om tickets aan te bieden voor exclusieve en moeilijk te verkrijgen evenementen, kopen wij tickets in en verkopen wij deze door. De prijzen die wij hanteren zijn gebaseerd op vraag & aanbod. Zo kan het zijn dat je soms iets extra's moet betalen bovenop de originele prijs.

Door middel van exclusieve voorverkopen en speciale deals met organisaties kunnen we vroegtijdig tickets verkrijgen. Zo kunnen wij direct kaarten reserveren voor onze klanten, zodat ze zonder zorgen kunt uitkijken naar het evenement!

In de meeste gevallen ontvang je de bestelde tickets binnen 48 uur na je bestelling, echter komt het soms voor dat organisator van het evenement pas de tickets vrijgeeft op een latere datum. Als dit het geval is laten wij dit tijdig weten. De exacte leverdatum staat altijd in de orderbevestiging die je na betaling ontvangt.

Al onze voorraad staat op onze website. Mis je tickets voor een evenement? Neem dan even contact met ons op, dan gaan we direct voor je opzoek!

Normalieter werken wij met vaste leveranciers zodat we de kwaliteit van onze tickets kunnen garanderen aan onze klanten. Toch komt het regelmatig voor dat wij tickets overnemen van betrouwbare klanten die zelf niet naar een concert of evenement kunnen. Op de verkoop pagina kan je opgeven welke tickets je wilt verkopen. Dan neemt iemand van de klantenservice contact met je je op.

GoTicketShop is een wederverkoper van tickets. Daarom kan er een andere naam op je ticket staan. De kaarten die je van ons hebt ontvangen zijn niet persoonsgebonden. Dit houdt in dat een eenieder die in het bezit is van een toegangskaart, toegang heeft tot het evenement. Het is alleen belangrijk dat de barcode op de tickets goed leesbaar is. Een uitzondering doet zich voor als de organisator expliciet vermeldt dat de tickets op naam moeten staan. Als dat het geval is nemen we contact met je op voor de correcte namen van de bezoekers.

Vragen over betalingen


Om alle betalingen op onze site veilig af te handelen maken bij gebruik van de payment service provider Mollie. Dit is een derde partij die voor ons de betalingen doet. Als je vragen hebt over je bestelling of betaling kan je echter niet contact opnemen met Mollie. Als je vragen hebt over je bestelling, neem dan contact met ons op.

Bij ons bestel je altijd veilig tickets zonder zorgen. We slaan zelf geen betaalgegevens op en besteden dit 100% uit aan Mollie. Daarnaast is de verbinding met onze server altijd versleuteld door middel van een SSL-verbinding (het slotje bovenin).

Kom je er niet helemaal uit? Neem contact op met de klantenservice en we helpen je graag verder.

Vragen over bestellingen


Oeps, dat is niet de bedoeling! Check even je spam-folder van je mailbox. Zit de e-mail daar niet in? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Het ordernummer van je bestelling kan je vinden in de orderbevestiging, in je account of op je rekeningafschrift.

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. De tickets zijn namelijk al gereserveerd en kunnen niet worden teruggenomen.

Vragen over mijn account


Als je een account hebt op onze site kan je gemakkelijk bestellingen inzien, en eventueel je tickets downloaden als je die bent kwijtgeraakt. Natuurlijk kan je ook zonder account onze site gebruiken.

Vervelend om te horen! Volg de instructies op deze pagina. Als dat niet lukt, neem dan even contact met ons op.

Nee, je hebt geen account nodig om tickets te kunnen bestellen! Je krijgt altijd een bevestiging van je bestelling via de e-mail. Daarnaast kan je altijd na je bestelling eventueel nog een account aanmaken. Wel zo makkelijk!

  • Vragen of klachten
    Vervelend om te horen! We doen graag ons best om je zo snel mogelijk te helpen. Stuur ons direct een mailtje en we gaan direct voor je aan de slag!
  • Stuur ons een WhatsApp bericht
    Voor snelle vragen zijn we het best te bereiken via WhatsApp.

    +316 837 824 31

  • Stuur ons een bericht via Messenger
    Voor snelle vragen zijn we ook te bereiken via Facebook Messenger.

    m.me/GoTicketShop.nl

  • Stuur ons een e-mailbericht
    Liever je vraag stellen via e-mail? Stuur ons gerust een bericht!

    info@goticketshop.nl